1 aprilie 2012

Light foundation routine :)

Hey! Am scapat de scoala pentru urmatoarele 3 saptamani si nici nu va puteti imagina cat de multa nevoie aveam de aceasta pauza. Eram deja epuizata de programul intens de la scoala. Maine plec intr-o excursie de 3 zile care are ca obiective principale Sibiul si Brasovul. La Sibiu vom merge la liceul Samuel von Brukenthal pentru 2 ore pentru a discuta cu 2 clase de clasa a 9-a de acolo. :) A fost nevoie de o colaborare de genul pentru a obtine aprobari in "saptamana altfel". Sper ca ma voi distra si relaxa si voi uita macar pentru putin timp de toata agitatia asta de la scoala.
Revin insa la subiectul postarii. Acum ceva timp mi-a venit in minte sa realizez o serie de 3 postari cu subiectul "foundation routine", cu acoperire usoara, medie si full. Astazi va prezint prima postare de acest gen si sper ca va place ideea.
Pentru o acoperire usoara nu am optat pentru un fond de ten, ci pentru un "tinted moisturizer", adica o crema hidratanta ce are si pigmenti in ea. Eu, cu fata curata, fara nimic pe ea:
Photobucket
Pentru a arata mai fresh si a-mi uniformiza culoarea tenului am folosit urmatoarele produse (care par multe, insa in realitate nu mi-a luat decat 5 min sa ajung la rezultatul final):
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
-airbrush primer de la PureTouch
-tinted moisturizer de la Avon, gama Clearskin
-Light mint, corector PureTouch (pentru imperfectiuni)
-corector Camouflage de la Farmasi (pentru cearcane)
-iluminatorul de Face contour kit de la Sleek
-pensula de fond de ten Ecotools
-buffer ecotools pentru primer si pudra
-round top kabuki ecotools pentru blush
-pensula corector ecotools
-pudra elf Complexion Perfection
-blush Sleek in nuanta Suede
Si rezultatul final:
Photobucket
Ce credeti? Cum vi se pare acest tip de postare? :*
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

2 comentarii:

  1. Imi plac genul asta de postari . Mi se par foarte utile si pentru a descoperii ce fel de acoperire ti-ar trebuii . Aceasta "acoperire" mi se pare foarte fresh , ca sa zic asa . Mai ales pentru zilele de vara ce vor urma(cat mai repede sa speram) . Imi place foarte mult ce ai ales si mie una mi se potrivest. Ca si tine , nu am multe chestii de ascuns.
    Noroc cu saptamana altfel , si eu am X_X si am multe de facut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt super cute pensulicile alea!:X

    Offf...ce as mai vrea eu sa fiu la scoala!:))

    RăspundețiȘtergere